Verslag Fancyfair 2019

23ste Fancy fair 2019

Na een jaar van ophalen van de vele goederen door de ophaalclub voor de grote dag, is zaterdag 31 augustus aangebroken.

Vele veewagens en trailers stonden ingepakt om vrijdag vanaf 10.00 uur te worden uitgepakt in de manege. Teveel om op te noemen, maar wel weer voor elk wat wils.

Vrijdagavond om 22.00 uur was alles uitgestald.

Dan is zaterdagmorgen om 9.00 uur het moment gekomen om het startsein voor de verkoop te geven.

Vele kopers en bezoekers stonden al te dringen voor de grote deuren.

Er is heel veel verkocht en het mooie weer werkte fantastisch mee.

Graag wil ik alles nog eens noemen: meubels, technische artikelen, computers, lampen, houten artikelen, boeken, platen, speelgoed, huishoudelijke artikelen, bussen, trommels, glaswerk, mooie kraam, kleedjes, stoffen, bloempotten, vazen, sierraden, rommelmarkt, veiling, rad van avontuur, reischeque, bloemstukjes, grootmoe’s kraam, serviesgoed.

De catering,  de oliebollen en de kniepertjes.

De EHBO, geluid, elektra, financiën, opruimen, container, Stichting Oost Europa, parkeer beheer.

Een hele opsomming, ruim 300 vrijwilligers werken mee aan dit grote gebeuren.

’s Avonds om 18.00 uur was de manege opgeruimd en weer klaar om paard te rijden.

De bruto-opbrengst dit jaar was € 16.400,00. Dit is € 2.000,00 meer dan vorig jaar.

Een geweldig resultaat.

Wat veel mensen samen kunnen doen is iets waar we trots op kunnen zijn.

Dit bedrag komt ten goede aan de Molenaarshof voor aanpassingen van o.a. dubbele deuren, beveiliging glas bij de in- en uitgang en thermopane ramen.

Namens de fancy faircommissie wil ik u allemaal hartelijk danken voor het inbrengen van de vele goederen, voor de vele uren om de goederen op te halen en de verkoop van dit alles.

Het was zaterdag een gezellige, mooie dag en volgend jaar gaan we naar de 24ste fancy fair op de laatste zaterdag van augustus.

Herman Veltkamp, voorzitter.