Ledenadministratie

De ledenadministratie van de protestants Gemeente is onderdeel van de landelijke ledenadministratie van de Protestantse Kerk. In principe is het zo dat als u lid van een Protestantse gemeente en u verhuist van de ene naar de andere gemeente dat uw gegevens en verhuizing automatisch verwerkt worden nadat u de adreswijziging bij de burgerlijke gemeente heeft gemeld. Onze gemeente ontvangt uw gegevens dan automatisch van uw oude kerkelijke gemeente.

Uitzonderingen hierop zijn:

• U heeft bij de burgerlijke gemeente aangegeven dat uw persoonsgegevens niet aan kerkelijke organisatie verstrekt mogen worden. U moet dan zelf alle mutaties aan ons melden.
  • U staat als voorkeurslid ingeschreven bij uw oude kerkelijke gemeente. In dit geval moet u zich aanmelden bij ons ledenadministratie en zullen wij een overschrijvingsverzoek bij uw oude kerkelijke gemeente indienen.

Inschrijvingen, mutaties en uitschrijvingen kunt u doorgeven aan de ledenadministratie: ledenadministratie@pkn-diepenheim.nl

of per post: ledenadministratie p.a. Grotestraat 3a, 7478 AA Diepenheim