Noaberdienst Hengevelde – Diepenheim: ‘Eén in gebed, één in hoop’
Op zondag 17 mei om 9.30 uur bent u van harte welkom in de H.H. Petrus en Pauluskerk in Hengevelde voor de jaarlijkse Noaberdienst. Deze oecumenische viering wordt gezamenlijk georganiseerd door de werkgroep van de H.H. Petrus en Paulus parochie Hengevelde en de Protestantse Gemeente Diepenheim.
Het thema van dit jaar is ‘Eén in gebed, één in hoop’. De dienst wordt geleid door ds. Rienke Vedders – Dekker en Ineke Pelle. Het dames- en herenkoor Hengevelde verleent muzikale medewerking.
Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een kop koffie of thee nog even na te praten en elkaar te ontmoeten. Een waardevol moment van verbinding in de geest van noaberschap.
Let op! deze morgen is er geen kerkdienst in Diepenheim!




Comments are closed