Ds Rienke Vedders-Dekker, predikant Johanneskerk Diepenheim per 1 februari 2023

Het verheugt ons dat ds Rienke Vedders-Dekker bereid is gevonden om vanaf 1 februari 2023 Predikant in Diepenheim te willen worden. Ze verbindt zich  vooralsnog voor 1 jaar aan de Johanneskerk in een deeltijdbaan van 30%, met de mogelijkheid dat dit verlengd wordt. Ds Vedders zal zich in de eerste plaats richten op het pastoraat. Daarnaast blijft ds Rob Nijhuis als consulent verbonden aan de Johanneskerk in verband met verdere ontwikkelingen.

Ds Rienke Vedders-Dekker is een van de 500 geestelijk verzorgers die verbonden zijn aan de Protestantse Kerk.  Rienke is o.a.  als pastor verbonden aan Eugeria in Almelo.