Bevrijdingsdienst in de Johanneskerk

Op 5 mei om 10.00 uur ben je van harte welkom in de Johanneskerk in Diepenheim oo de bevrijdingsdienst. We vieren de vrede en vrijheid die we in Nederland al generaties kennen. Het thema van de dienst is: ‘Wat betekent vrede voor jou?’ Rinus Marteijn, die de cruciale slag om de Schelde bewust heeft meegemaakt, laat zien dat vrede nooit vanzelfsprekend is. Burgemeester Ellen Nauta – van Moorsel geeft haar persoonlijke visie op wat vrede voor haar betekent. Ds. Rienke Vedders – Dekker gaat in haar overdenking in op de vraag hoe we onze vrijheid zinvol kunnen invullen. Het belooft een inspirerende dienst te worden. Na afloop is er volop de gelegenheid om in informele sfeer met elkaar van gedachten te wisselen over het onderwerp vrede en vrijheid. In de Molenaarshof staat er koffie, thee met lekkers voor je klaar. Je bent van harte welkom!

Door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk de hele agenda weer te geven.
Hieronder staan de geplande kerkdiensten, zondag's om 10:00 uur in de Johanneskerk: