Koffie-ochtend in de Molenaarshof

In de Molenaarshof organiseren we op woensdagmorgen 22 november vanaf 10.00 uur een koffie-ochtend. Wilt u eens gezellig met anderen een kopje koffie of thee drinken met iets lekkers erbij of bent u nieuw in de omgeving? Iedereen is van harte welkom. Neem gerust uw buurman of buurvrouw met u mee. De ervaring leert dat er altijd wel gespreksstof is. Ds. Rienke Vedders – Dekker is ook aanwezig. Wanneer u behoefte heeft om haar persoonlijk te spreken, dan kunt u na de tijd een afspraak met haar maken. Kunt u zelf geen vervoer regelen? Neem dan contact op met mw. Coby Visch, tel. 06 – 36263510.

Door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk de hele agenda weer te geven.
Hieronder staan de geplande kerkdiensten, zondag's om 10:00 uur in de Johanneskerk: