In de dienst van 21 mei 2023 speciale aandacht voor de nieuwe multi-media-installatie

In een speciale dienst op zondag 21 mei willen wij extra aandacht schenken aan de nieuwe video- en geluidsinstallatie in de kerk. Zie ook ons  eerdere bericht over deze installatie. De heer F. Scholten is de voorganger in deze dienst.

De liturgisch bloemschikgroep heeft hiervoor een speciale schikking gemaakt: De symbolische schikking met zijn vele kabeltjes is geschikt in een boogvorm. Dit als teken van de verbinding die tot stand is gekomen door de nieuwe geluids-en beeldinstallatie. De verschillende flesjes met bloemen geven de mensen weer die op welke manier dan ook een bijdrage hebben geleverd om dit tot stand te brengen. De witte bloemen en de klimopbladeren aan beide zijden van de boog symboliseren vreugde en trouw.

Mocht u nu denken, ik wil meer over weten over deze installatie en/of heeft u interesse om deze apparatuur te bedienen tijdens de eredienst of andere momenten, dan kunt u contact opnemen met Bert Hooijsma, praeses@pkn-diepenheim.nl.