Alle activititeiten tot 6 april stilgezet.

Geachte medewerkers van de Johanneskerk,

Afgelopen donderdag hebben als Kerkenraad het besluit genomen om de Erediensten voor minimaal drie weken af te zeggen.

Allemaal hebben wij de persconferenties van de overheid met maatregelen kunnen zien en beluisteren.

Tot 6 april zullen daarom de Erediensten vervallen. Heel erg jammer, de voorbereidingen voor de bevrijdingsdienst was al gereed en is zeer veel werk in verzet.

Deze wordt nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. wij zullen deze op gepaste wijze plannen zodat een ieder hier deelgenoot van kan zijn.

Gezondheid gaat echter voor en dienen nu even pas op de plaats te maken.

Wat kunnen we wel:

Omkijken naar elkaar!

Daar waar kan, mensen helpen die dat nodig hebben bijvoorbeeld doordat zij niet naar buiten kunnen en er boodschappen gehaald moeten worden.

Of kinderen opvangen van ouders die in de zorg of vitale beroepen werkzaam zijn opvangen zodat zij hun werk kunnen uitoefenen.

Kortom laten we omkijken naar elkaar en elkaar steunen zonder dat daar vanuit besturen, kerkenraden, bedrijven of overheid aansporing voor nodig is.

Mochten u zaken tegen komen die schrijnend zijn schroom dan niet om ons te benaderen. Wij kunnen dan gezamenlijk kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Bert Hooijsma