Financiële bijdrage voor Kontakt

Of men zeer bij de kerk betrokken is, of in mindere mate, Kontakt wordt door veel Diepenheimers gelezen, daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

Om de uitgave van ‘Kontakt` ook in de toekomst in Diepenheim te blijven verspreiden vragen wij U vriendelijk als kerkelijke of niet kerkelijke lezer een jaarlijkse kleine bijdrage aan ons over te maken.

Daarom hebben wij bij dit nummer van `Kontakt` een acceptgiro bijgevoegd, die u in kunt vullen en bij uw bank inleveren.

U kunt ook een bedrag overmaken op bankrekeningnr. NL 34 INGB 0003 8520 54 ten name van Kerkrentmeesters Protestantse kerk Diepenheim. Onder vermelding Kontakt 2021. Graag ontvangen wij een bijdrage van 15 Euro, maar een ander bedrag mag natuurlijk ook.

Met uw steun kunnen wij er voor zorgen dat u ook komend jaar weer maandelijks `Kontakt` op papier of digitaal blijft ontvangen.

Wilt u ‘Kontakt’ digitaal ontvangen, meldt u zich dan aan via mail: kontakt-digitaal@pkn-diepenheim.nl

Namens de Kerkrentmeesters bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.