Video-meditatie 2e Advent, met uitleg bloemschikking

Helaas moet de kerk i.v.m. het besmettingsgevaar weer gesloten worden in deze Adventstijd. Hopelijk kunnen er vanaf de kerstnachtdienst weer (enkele?) reguliere diensten gehouden worden. Daarom zijn/worden er weer videomeditaties opgenomen. De meditatie voor de 2e Advent is te zien vanaf 5 december 2020 om 17:00 uur.

In deze meditatie is er ook aandacht voor de liturgische bloemschikking voor de 2e Advent. De lezingen zijn: 2 Petrus 3: 8-18 en Johannes 1: 19-28. De voorganger is ds Ary Braakman en de video is opgenomen en bewerkt door Hans Boensma