Kerkdienst – oogstdienst, Ds. J. van der Wal uit Velp

22 oktober 2017 @ 10:00 – 11:00 Europe/Amsterdam Tijdzone
2017-10-22T10:00:00+02:00
2017-10-22T11:00:00+02:00

Aan de oogstdienst zal verder Hannelieke van de Beek uit Leersum vertellen over haar expositie in de Johanneskerk.

Het is een traditie dat de dames en heren van de bloemschikgroep van de Johanneskerk tijdens Kunstmoment oogst- en herfstschikkingen maken. Dit als teken van dankbaarheid voor alles wat groeit en bloeit en ons vruchten voortbrengt. In het verleden werd hier in een speciale kerkdienst Dankdag voor gewas en arbeid aandacht aan besteed. Nu is dit tijdens de oogstdienst van 22 oktober. In deze herfst-/oogstschikkingen proberen we door middel van natuurlijke materialen het thema van Kunstmoment voor dit jaar “Landschatten” uit te beelden en we sluiten daarbij aan bij de expositie van Hannelieke van de Beek. lees verder….