Gemeenteavond op 6 maart met ds Hinkamp

Vanavond bent u uitgenodigd om te luisteren naar een lezing van ds. Hans Hinkamp uit Lichtenvoorde met als thema:” Struikelstenen van geloof”.

Wie struikelt er wel eens niet in deze ingewikkelde en chaotische tijd, over geloofsvragen en geloofskwestie’s in een wereld waarin het geloof voor veel mensen een steeds kleinere rol speelt.

Ds.Hans Hinkamp is een enthousiaste verteller, en weet ons vast een avond te boeien.

We kennen ds. Hans Hinkamp van de hulp die hij samen met veel gemeenteleden uit Lichtenvoorde biedt  aan Roemenie, zoals u wellicht weet gaan de goederen die na onze jaarlijkse Fancy Fair, die nog bruikbaar zijn naar Roemenie, de kerk van Lichtenvoorde heeft daarvoor een stichting in het leven geroepen en kan concreet hulp bieden, een mooie en lovenswaardig initiatief.

Iedereen van harte welkom, de koffie staat klaar in de Molenaarshof om 20.00 uur!

Tags: