Verbintenisdienst ds Rienke Vedders

Verbintenisdienst zondagmiddag 24 maart
De kerkenraad is verheugd dat op 24 maart a.s. ds. Rienke VeddersDekker aan onze gemeente zal worden verbonden.
Voorafgaande aan de dienst willen wij haar om 14.30 uur met paard en koets ophalen vanaf de fam. Olydam, Nijenhuizerlaan 2 naar de Johanneskerk.
De dienst die om 15.00 uur begint zal worden voorgegaan door ds. dr. René de Reuver en ds. Rienke Vedders-Dekker.
De dienst is bij drukte in de kerk ook in de Molenaarshof te volgen. U kunt de dienst ook vanuit huis volgen of later terugzien  via  onze site: https://www.pkn-diepenheim.nl of onderstaande stream.
Na de dienst is er gelegenheid om ds. Rienke Vedders-Dekker en haar gezin te ontmoeten en te feliciteren in zalencentrum Beltman.
Gemeenteleden die deze dienst willen bijwonen worden verzocht dit uiterlijk 14 maart door te geven: info@pkn-diepenheim.nl.

Agenda

Door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk de hele agenda weer te geven.
Hieronder staan de geplande kerkdiensten, zondag's om 10:00 uur in de Johanneskerk: