Fancy Fair, 2019

Terugkijkend op het succesvolle Fancy Fair jaar 2019 is dit het goede moment om iedereen die hieraan heeft bijgedragen nogmaals te bedanken.

Elk jaar weer een nieuwe oogst aan spullen voor de verkoop , geweldig !!!!!

De ophaalclub wil ik toch nog speciaal benoemen voor hun tomeloze inzet voor het ophalen, soms gaan ze wel 3 of 4 x per week op pad.

Hebt U zelf wat op te ruimen of in Uw familie of kennissen kring bel gerust of mail naar onderstaand adres.

Alles komt ten goede aan klein en groot onderhoud van de Molenaarshof/uitvaartcentrum.

In opslag hebben we nog een goedwerkende wasmachine en een hele mooie 4-pits gaskookplaat.

Namens de Fancy Fair commissie  wensen wij U Prettige Feestdagen en een gelukkig en gezond 2020.

Fancy Fair Commissie,

Herman Veltkamp (voorzitter)