Kerkradio

Zo’n 10 jaar geleden nam Henk Tijink de zorg voor de kerkradio over van Henk Schottink.                             Voor gemeenteleden, die fysiek niet meer in staat zijn de Johanneskerk te bezoeken, blijft door de kerkradio mogelijk om de diensten op zondagmorgen direct mee te maken en zo betrokken te blijven bij onze protestantse gemeente. Nu vindt Henk het moment gekomen om het stokje door te geven. Gerrit Holland is bereid gevonden het werk voort te zetten. Fijn, dat hij dit wil doen. Gemeente zijn doe je samen.

Henk, vanaf deze plaats heel hartelijk dank voor dat wat je hebt gedaan.

Als u gebruik wilt maken van de kerkradio kunt u contact op nemen met Gerrit Holland tel: 0547 – 351593.

Gezien de kosten die het ‘in de lucht houden’ van de kerkradio met zich meebrengt, vraagt de Diaconie wel een vrijwillige bijdrage.